ד"ר הלוי – המרכז לשאיבות שומן
הושק ב 2016
פרויקט עמוד נחיתה לד"ר חיים הלוי + אסטרטגיית פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק עם רימרקטינג ושיווק מחדש לקהל חוזר. המטרה להשיג לידים איכותיים מקהל שמעוניין בשירות.
במקביל מריצים קמפיין רימרקטינג גם בעמוד הפייסבוק של ד"ר חיים הלוי המפנה לאותו עמוד נחיתה.
בעמוד הנחיתה מוטמע "קוד מעקב" למעקב אחר לקוחות שנכנסו והשאירו או לא השאירו פרטים.
הקמפיינים מכניסים המול לידים ובעיקר איכותיים, של גולשים אשר כבר "התבשלו" עם העניין מספיק זמן (כאמור, שאיבת שומן וטיפולים המשנים את נראות הגוף, דורשים מהגולשים בדק בית מקיף ומעמיק יותר). מרבית הגולשים שמגיעים לעמוד הנחיתה נמצאים לאחר שלב קבלת ההחלטה ובעיצומו של מחקר שוק – באיזה נותן שירות לבחור וכו'.
החשיבות היא לא רק במיקוד הקהל
הכללים לקמפיין לידים מעולה
ישנם מספר גורמים מכריעים אם הגולש ימיר ויהפוך ללקוח (או לא). חלק מהגורמים הם תקציב נכון, אסטרטגיית קליק, עיצוב דף הנחיתה ונוחות השימוש בו ועוד מספר פרמטרים. אך יש פרמטר אחד שלא מספיק נותנים עליו את הדעת (לדעתי) והוא מהירות התגובה לליד שנכנס אל המערכת.
יש מה שנקרא "ליד חם" ו- "ליד קר" א ך זה לא המקום לדבר על כך. בד"כ ליד שלא חזרו אליו לאחר שעה, מתחיל "להתקרר" והסיכוי שימיר הולך ויורד דרסטית ככל שהזמן עובר מרגע השארת הליד.
אני מקפיד עם לקוחותיי "ללחוץ" עליהם שיחזרו לכל ליד תוך גג- רבע שעה ולא יותר. ואכן התוצאות לא מאחרות להגיע.
ד"ר הלוי בעל 2 מרפאות אחת בצפון והשנייה במרכז ונחשב לאחד הכירורגים הבכירים בארץ.

פרויקטים נוספים
ספיד אופן
א.נ אחזקות – חברת בנייה ושיפוצים
Dental Esthetics – קליניקה פרטית
Clinica Dental Workspace – מרחב עבודה לרופאי שיניים
מחלקה לרפואת המשפחה של קופ"ח כללית (צפון)
זיו בריכות שחייה
נורית מוצרי פרסום ומתנות
דני בסן במופעו "שבוי של כותבים"
מגה דנט – אספקה דנטלית למרפאות שיניים
ד"ר הלוי – המרכז לשאיבות שומן
טעימה חבילות שי
רוצים גם? דברו איתנו
כמה פרטים קטנים ואנחנו כבר חוזרים אליכם:
